Wednesday 9 November 2011

~happy bufday to me!!~

hari ni genap da umo aku 18 tahun.. da besar da en.. hahaha... 
bangun je subuh tadi, banyak gila mcg n miss call.. haha.. thanks ye.. sorry time korang send mcg tu mmg aku da mimpi prince charming aku da.. haha.. *kidding* and for yang call 2 seyes bukan tak nak angkat phone tapi aku mmg tak dengar...  sorry ek
thanks yang wish through phone and facebook. 
my first wisher are my brother and fina.. laju je dorang send. haha..
then thanks ye yang send mcg kat phone.. aku hargai sgt.. 
my mom and family un da wish pagi tadi... hehe
thanks ye semua.. 
i hope my life akan lebih bermakna and aku akan lalui hidup ni dengan lebih baik and gunakan nikmat ALLAH dengan sebaik mungkin.. 
terima kasih ALLAH kerana masih memberi peluang untuk aku terus merasai nikmat-MU dimuka bumi ini.. Aku bersyukur sangat kerana masih diberi peluang untuk menghirupkan udara-MU.. alhamdulillah. thanks ALLAH.. 
:)

1 comment:

Unknown said...

selamat membeso...

segala yang terdapat dalam blog ini adalah hak milik KINA