Wednesday 11 April 2012

delete all..

Assalamualaikum,,
Kalau sape yang follow aku, mesti tgok dah banyak post aku da tak ada.. 

Okay, I need to delete all of my history...
Be a new kina now and future...

Manusia,,,
Leka dengan dunia,,,
Tak pernah alert dengan adanya hari kiamat...

Seperti, ada sesuatu memanggil diri ini untuk berubah...
Berubah menjadi muslimah yang lebih baik...
Lebih disayangi sahabat dan lebih utama Allah...

Sirah Rasulullah membuka tirai keinsafan buat diri ini..
Ingin dicintai Allah dan kekasih-NYA membuatkan aku sedar akan dosa2 diri...
Selama ini, hati ini gelap untuk mencari sinar...

Ya Allah, 
Hina nya diri ini...
Terima kasih kerana masih menegur aku untuk berubah...
Ya Allah, akan aku berubah untuk menjadi muslimah yang Engkau redhai..

InsyaAllah,
Bukan sebab pemuda aku berubah,
Bukan sebab menginginkan populariti, aku berubah
Bukan mengejar dunia aku berubah..
Tapi aku berubah kerana-MU..
Kerana mendambakan kasih sayang-MU..

Ya Allah, bimbinglah aku... 
Aku lemah tanpa bimbingan-MU..


Sukran, akan aku lindungi pinjaman-MU untuk-MU~~~ :)

No comments:

segala yang terdapat dalam blog ini adalah hak milik KINA