Friday 8 November 2013

Terima kasih sahabat~~~


Assalamualaikum~~~

Khamis, 7 November 2013, 2 Muharram 1435
Aku mula faham apa itu sahabat bila mula jauh dari family..
Bab kata dila
"Kami kan family kau kat sini..."

Tersentuh dengar kata-kata tuu..

Ah, indahnya ukhwah bila bersatu dalam satu ikatan kekeluargaan..



~.......................................~

Balik dari kelas tadi lepas solat zohor terus landing atas katil...
Baca buku motivasi kejap then tertidur *Baca buku 2 baris pun dah mengantuk. Itu normal*

Then sampai la ke asar sya tidur. wah wah, bahagia sungguh petang nie.
Assignment, quiz, test, presentation macam tak wujud ja..

"Kina, bangun solat"- paen
"okay2.. kejap2."- aku

5 minit after

"Kina, nak pergi makan pukul bape? Lapar"- tikah
"Pukul 6 naty la. pukul 5.30. okay2, kejap nak g solat"- aku

Sampai je bilik lepas balik dari toilet, bukak-bukak langsir compartment..
"Happy advanced birthday !!!"
Dengan towel atas kepala, dengan muka bangun tidur dengan tak readynya..
Ya Allah, speechless time tuu. Tak tau nak kata apa..

Beb, Sayang korang~~
Tau apa?
Aku tak pernah bermimpi nak ada kawan yang macam korang..
Even kadang-kadang angin tuu kalah monsun timur laut barat,
Perangai kalah taiko simpang empat jalan belakang KLCC,
air mata kalah drama Nur Kasih,
But
Sweet korang memang nak buat aku kena diabetes..
sweet n cute sangat korang..
Memang tak bole lah aku nak replace korang dengan yang lain..

Ya Allah, jika ada musuh antara kami jauhkanlah, jika air mata dalam hubungan kami, hapuskanlah, jika ada pertelingkahan antara kami padamkanlah. Ya Allah, jangan pisahkan kami dengan perpisahan yang panjang kecuali kematian memisahkan~~ Ameenn

Fina + Paen + Dila + Tikah
Happy jumpa korang. Insya Allah may Allah bless our ukhwah n be till Jannah













Ha tudia kalau bab makan ngn amik gambar itu memang profession kitaorang.. haha

"Kalau aku pergi jauh, aku tau ada yang mendoakan aku kelak.. Terima kasih sahabat buat segalanya"

~..................................................................~

Buat yus jugak, tak ketinggalan terima kasih nya..
^__^

InsyaAllah korang akan ku kenang sampai bila-bila

p/s: Mak ayah abang adik-adik, kawan-kawan kakak sambut bufday kakak awal sangat. But pape un celebrate bufday dengan family tetap number satu dalam hati..

#Allah sampaikan rindu dan sayang aku buat family. Lindungi mereka~~

No comments:

segala yang terdapat dalam blog ini adalah hak milik KINA